Kort dag.

Idag fick jag sluta redan strax efter tre, ganska så skönt kan jag ju säga.

Dock har man ju inte så mycket att göra, så ska jag vara ärlig har jag inte den blekaste hur jag kunde sysselsätta mig hela dagar här hemma innan jag fick praktiken? Hm.. Underligt dedär ;)

Nåja. Har druckit en kopp kaffe nu.. ja hör och häpna liksom! Dock är det mest för att lära mig att tycka om det, haha, som om det är värsta lagen på att dricka kaffe? Har ändå både mjölk och socker så det är ju lagom att ha om man ska lära sig att tycka om det.. bara svart kaffe lär ju ta sin lilla tid innan jag kan dricka. B.l.ä.

Aja, har inget att skriva. Så frågan är vad jag ska göra nu? Haha.. Ta en till kopp kaffe? Tss..

Kommentarer
Postat av: michelle

okej nu ska vi se om jag kan slänga ihop lite frågor!



- vad skulle du helst vilja jobba som?

- Vill du bilda familj? (dvs. barn, volvo, villa, hund etc)

- Vilken är din favorit hobby?

- Ditt absoluta favoritband?

- Har du någon konstig liten ovana som du vill dela? ;)



Haha, fan vad kasst. Men något iallafall :)

2011-03-15 @ 20:41:20
URL: http://xfakesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0