Man down

Goddagens.

Som ni antagligen ser så la jag nyss upp dagens bild. Mycket vacker om jag får säga det själv!

Förövrigt så har det inte blivit allt för mycket gjort på jobbet idag. Packades en hel del på förmiddagen så att lunchen blev flyttad typ en 30-45 minuter.  Mot slutet började saker och ting krångla så vi stack hem en kvart innan vi slutade typ, inte mycket att göra åt.

Imorgon blir det dock en kort dag för mig, halv nio till halv 12 innan jag sen beger mig hem, lunch, sen vidare till en förskola till klockan fyra. Blandade känslor. Ja, sanningen är att jag inte alls är sugen på att jobba med barn just nu, inte pga. barnen utan pga. att det inte är något jag vill jobba med, ni förstår kanske hur jag menar?

Nåja, nu är klockan sex så jag ska bege mig ut i köket, börjar ju bli dags för food!

Jag älskar min underbara pojkvän, min ännu underbarare fästman och min underbaraste sambo. Du är allt för mig och det kommer du alltid att vara. Kärlek ♥

Kommentarer
Postat av: Elin =) 18 år och mamma till Molly <3

SVAR: ne det fanns ingen bild då :P



Ja det var mycket vackert med tvålen, haha :D <3

2011-03-01 @ 21:10:23
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0