Onsdag.

Jag har blivit lite kass på att uppdatera annat än bilder till min bild-lista, men nu är ju listan snart slut (var näst sista bilden idag) så då lär jag väl komma igång med vanliga inlägg igen, antar jag..

Nåja. Praktiken går framåt, har varit där lite mer än en månad. Känns värdelöst - att "jobba" utan att få lön, men men.. Det är ju i alla fall en sysselsättning :)

Imorgon skulle min kära skitgubbe åka till Tyskland, men han skulle försöka vara snäll och skjutsa mig och missarna till veterinären (och kanske hem igen) eftersom att dom ska ta sin andra vaccinations-spruta. Hade han åkt utan att skjutsa skulle jag bli ledsen, det är extremt jobbigt att gå med dom om ni inte förstod det. Haha, nåja. Sen kommer han vara ifrån mig till fredag kväll/lördag morgon. Kommer kännas lite tomt, men så blir det alltid när man får sova själv och så, nu får jag ju till och med laga mat till bara mig + att jag får sitta och äta helt själv också, värdelöst, haha!

Nåja, får väl nöja mig med att det blir övermys hela lördagen sen i alla fall. Då firar vi våran 18:e månad tillsammans, vilket betyder 1½ år! Helt sjukt vad tiden går.. ♥

Men nu ska jag runda av, lär betala en räkning sen ska jag bege mig ut i köket. Men innan det; Grattis till världens bästa BÄBY, Sall, Elin! Idag fyller hon (värdelösa) 19 år! :)

Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Jag är aldrig värdelös :D och det är inte värdelöst att fylla 19 det är helt underbart :D haha!



SV: finns det någon bild på oss som man inte skrattar åt :P? <3

2011-03-23 @ 20:18:35
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0