Tomt..

Ja här är det tomt idag. En helt egen torsdag liksom, hur vanligt är det på en skala? Inte vanligt alls kan jag ju säga då. I vilket fall så pös Sebbe till Tyskland. Därför denna ensama torsdag. Lagade mat endast till mig (och matlådan), åt ensam, måste nu sitta framför tv:n med halv åtta hos mig och sveriges värsta bilförare - ensam! Innan jag tillslut lägger mig för att sova - ensam!

Kanske låter allt lite fånigt och överdrivet? Men nejdå, jag har bara inget annat att skriva. Men ja, jag erkänner. Det är tomt utan Sebbe, jag är bara glad åt att jag i alla fall har dom små kissarna.

Men som skrivet ovan, Halv åtta hos mig, bye!

Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Jag missade hela förra vecka på halv åtta... Måste kolla den här veckan :)

Klarade du dig utan Sebbe? :)

<3<3

2011-03-28 @ 15:58:34
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0