Åh vilket väder!

Och jag och S är instängda inomhus heela dagarna, haha!

I vilket fall. Praktiken idag; Returer näästan hela dagen. Sista timmen packade jag dock lite paket eftersom att internet gav upp och började leva när det var för sent för att göra något :)

Hm, mer då? Som jag nämnde igår. Det positiva med att jag inte är ute i solen är att i alla fall att min sambo är det. Igår kom han hem, knall röd-brun på hela ryggen. Mhmmums.. Liksom fusk? Skit samma, idag är det väl ännu mer!

Nog om det. Jag ska få sol på mig i helgen - fan ta dig solen om du inte skiner då också!

Snart är det dags för mat också. Kul att det blev lite panik nu nyss. Hade planerat att fixa en kebabgryta som Elin har tipsat om. Sen slog det mig att fan, har ju typ ingenting att ha i den hemma, hur kul blir det med typ kebab, kryddor och lite majs? Typ, höhö. Ändrade mig, får köra på köttfärsås och spagetti, men hm.. köttfärsen ligger ju i frysen! Får se om den hinner tina till kl. 18 på ett ungefär, la den i varmt vatten så jag hoppas. Håll era tummar för min skull! Annars..!

Men vill ni veta en annan kul sak? ;)


Om jag minns rätt nu så var det 2008 jag gjorde en sist, då stannade siffrorna på 119.
En liten ökning serni!


Kommentarer
Postat av: michelle

åhå då är du smartare än mig :( jag har bara 112 :( får två år sen iaf :o

2011-05-10 @ 17:59:44
URL: http://xfakesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0