Bilder

Hej hallå. Någon annorlunda glassbil var här nyss. Aldrig sett någon sån. Det stod inte Hemglassbilen det stod Glassbilen. Men vet ni vad ja såg när dom skulle åka här ifrån? Jo, dom hade den där glassen..kulorna i en förpackning ni vet? Åh, dom finns ju ingenstans. Dom hade dom! Hade nästan lust att springa ut på balkongen och stoppa dom ;)


Nu kommer det lite bilder från helgen:


Först lite på älsklingen ♥ Som det förövrigt inte gick så bra för (som vanligt jävla bil) då bilen gick sönder. Men nu är det två månader till nästa tävling så vi hoppas att bilen fått en rejäl genomgång då och även kan funka då! :)


I samma träningsheat som Sebbe så hände det något precis vid publik-rakan;



Illa illa.


Sist men inte minst lite bilder på kusin som förövrigt kom 5:a och 2:a i sin nybyggda bil, i fel klass dessutom.




Bilderna är tagna av bror John Fahlström.
Och ja, dom är sunkigt redigerade av mig också..


Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

SV: Det var jockes :) Så jag lånar den lite då och då när han är hemma :P Jag villha den :D <3

2011-05-31 @ 18:25:24
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Du lyckas ALLTID att göra mig sugen på något när jag läser din blogg :P Jag ÄLSKAR den glassen :D <3

2011-05-31 @ 19:31:33
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

SV: Du är förlåten min vän :D <3

2011-05-31 @ 19:52:48
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0