Studenten..

Ja jag lever.

Jag har enkelt sagt inte orkat uppdatera, varför uppdatera när man inte har något att uppdatera om? Hah!

Idag betalade jag i alla fall min klänning nere på Scoop, vilket var skööönt. Inte kul att vara "skyldig" pengar liksom, så nu är det ur världen i alla fall :)


Igår var det mösspåtagning (vad jag fattat det som i alla fall?) här i stan, åh vad man tänker tillbaka! När jag låg i sängen strax efter nio igår så gick det förbi några gäng som tjoade och sjöng, tutade i sina tutor och visslade i sina visselpipor. Där låg jag och log för mig själv och var så glad för deras skull, snart är det ju deras tur! Deras tur att ha en av de bästa dagarna i deras liv som dom alltid kommer att minnas! Wounderbart! Jag låg och log, dom gick runt och tjoade och helt plötsligt; Håll käften ungjävlar! Från porten brevid(?) Där dog allt ut.

Ja dom som tjoade sket väl typ i det. Varför bry sig om någon gubbe bli sur för att dom är överlyckliga och förväntasfulla strax efter klockan nio på kvällen? Jag blev mest irriterad. Varför ska man bli sur? Visst, det var vardag. Men kollar man och ser flera gäng med vita mössor på huvudet så kanske man förstår vad det är frågan om? Varför inte bara låta dom tjoa förbi ens fönster och låta dom vara glada. Det är inte speciellt ofta detta händer i ens liv. Rättare sakt så händer det bara EN gång!

Åh vad drygt. Men men, gubbisen kanske bara var avundsjuk? :)


Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

SV: Ja det flyter på bra :D Ska läsa ditt inlägg senare :)

Ska försöka hitta på något att äta nu :D

<3<3

2011-05-26 @ 18:46:54
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Jadu, det finns gubbar till allt! :P<3

2011-05-26 @ 19:54:51
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

SV: Det blev havregrynsgröt ;) jag orkade inte göra mat till mig xD <3

2011-05-26 @ 19:58:31
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0