20år!

Ja, nu är man 20år också då. Känns inte ens som någon skillnad, haha.

Men snällt i alla fall att A köpte med sig lite fika till oss och Jelena för att fira min dag idag på jobbet :) Sen var det självfallet kul och komma hem till två paket, ett från Tassimo = mina kapslar hade kommit hem till dörren just IDAG och min fina älskling hade åkt över till Västerås och köpt en mixer som han visste att jag önskade mig, fastän han ligger här med feber och alltså har varit hemma från jobbet. Söt pojkvän ♥

Men ja. Jag sitter och slurprar på en Cappuccino och sjuklingen fick en kopp Marabou Choklad ;) Alltså har min Tassimo invigts idag såklart. Men nej, börjar bli dags för mat. Pannkakstårta i dagens ära. Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Elin=) 19 år och mamma till Molly<3

Och så några grattis till :D



GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS :D <3

2011-11-10 @ 20:38:05
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0