Don't know

Jag funderar på om jag ska göra som Louise och köra listan nedan, men orkar jag?

Vore ju kanske bra med tanke på att jag inte ens skriver någonting i den här bloggen nu för tiden, inte fasen är det ofta i alla fall. Haha!


Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.
Dag 3 – Min favorit årstid och varför.
Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 6 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 7 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 8 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 9 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 10– En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 11 – Mitt drömbröllop.
Dag 12 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 13 – Någonting jag ångrar.
Dag 14 – Innehållet i min väska.
Dag 15 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 16 – Vad jag åt idag.
Dag 17– En bild på det jag köpte senast.
Dag 18 – Min favorit film.
Dag 19 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 20 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Dag 21– En låt som får mig att gråta.
Dag 22 – Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 23 – Min favorithögtid.




Gammal bild.
Saknar mitt hååår!


Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Jag älskar när du gör listor :D



Så roligt att läsa om allt du skriver :P

SHOOLA <3

2011-11-17 @ 19:43:49
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Emelie

Nej, några nya missar blir det inte, aldrig. Finns ingen/inga som kan ersätta strike och zera, inte ens i närheten. Varken jag eller kim vill ha nya katter, vi vill ha fina minnen kvar från våra älsklingar och inte skaffa oss nya.

Plus att de är så rackarns jobbigt när dom försvinner ur livet, skulle nog inte orka det igen..



Är de så att våra barn vill ha nå djur eller så i framtiden så får de bli nån sak i bur, hehe

2011-11-19 @ 18:59:46
URL: http://emeliemalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0