GRATTIS!

Jag vill börja med att sprida den roliga nyheten som min bror och hans blivande sambo fick reda på igår. De har nämligen kolla på ett hus, väntar på besktning och mycket annat runt ikring huset men nu, igår, så fick det beskedet. Huset är deras! (efter att dom har betalt, men det görs nog ganska snabbt ;)) Sjukt kul för dom och ja, jag blir väldigt avundsjuk! Men grattis till John och Ann-Sofie i alla fall

Sen vill jag forstätta med att säga grattis till min bror igen, eftersom att han fyller år idag, gubben :)

Men nej, detta blev bara ett grattis-inlägg. Ska nämligen ner i tvättstugan om 20min så tänkte plocka iordning allt och göra mig ordning för denna morgon - alltså borsta tänder och sånt ni vet. Sen när tvätten är i blir det städning! Behövs..



Stal inte alls bilden från A's facebook...


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Tack snälla :) nu ser jag fram emot att flytta ner ännu mer :)

2011-11-19 @ 23:52:47
URL: http://devilheart.bloggo.nu
Postat av: John

Dubbelt tack syster, även om du kallar mig gubbe :)

Tack för presenten foresten :)

2011-11-20 @ 08:35:08

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0