Vi får se om jag orkar. Dag 1!




1. Jag tycker hemmasysslor är kul, till en viss del (städa, laga mat, diska osv.) men jag säger alltid till min pojkvän att jag tänker inte göra allt själv så länge jag har ett jobb. OKEJ om jag var hemmafru liksom ;)
2. Jag har inga "vänner" där jag bor. Endast de från jobbet. (flyttade liksom hit och började bara med att söka jobb, har inte prioriterat något annat då jag redan har mina fina vännor på andra håll i landet)
3. Jag och min pojkvän flyttade till en ort där vi inte kände någon och flera mil ifrån våra nära och kära. Vågat I know ;)
4. Jag är förlovad.
5. Jag jobbar med ett jobb som inte alls har med min utbildning att göra.
6. Jag har blivit påkörd av en bil tidigare i mitt liv.
7. Jag är allergiskt mot potatisskal - eller rå potatis? Känner alltid av det när jag skalar potatis.
8. Jag längtar tills jag har råd att köpa ett hus.
9. Jag har en äkta bästa vän. Hon har ett barn, ett påväg, är typ snart husägare, förlovad. Har mycket som jag längtar efter. Jag älskar henne. Elin heter hon!
10. Jag är sämst på att komma på saker om mig själv.




Här är utmaningen:
Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.
Dag 3 – Min favorit årstid och varför.
Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 6 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 7 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 8 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 9 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 10– En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 11 – Mitt drömbröllop.
Dag 12 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 13 – Någonting jag ångrar.
Dag 14 – Innehållet i min väska.
Dag 15 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 16 – Vad jag åt idag.
Dag 17– En bild på det jag köpte senast.
Dag 18 – Min favorit film.
Dag 19 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 20 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.
Dag 21– En låt som får mig att gråta.
Dag 22 – Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 23 – Min favorithögtid.

Kommentarer
Postat av: Mims

SV: Haha, älskar den där katten :D Fast jag gillar båda två, dom är så mysiga :P (när dom inte leker med mina hörlurar, haha!)



Nej, hon gillar inte att ha saker i håret när jag vill att hon ska ha det, men sen rätt som det är så kommer hon fram och vill ha hårspännen eller något sånt... Så länge det är på hennes villkor :P <3<3

2011-11-30 @ 13:12:28
URL: http://mimsme.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Sitter vid Mimmies dator så det råkade bli hennes namn fast min kommentar.... Så du inte blir helt förvirrad :)



Så där det står Mims ska det egentligen stå Elin :D <3

2011-11-30 @ 13:13:46
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Aww, Jag älskar dig med min bästaste vän <3



Sen kan jag inte skriva så mycket mer för det finns inga ord som kan beskriva dig vännen <3<3

2011-11-30 @ 13:15:07
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0