Hos mor och far ♥

Hej och hallo!

Den här helgen bor jag hemma hos mina kära föräldrar. Åkte hit igår efter jobbet och hann även umgås med min fina vän Amanda under kvällen, hade tacomys framför Idol :) Alltid lika trevligt, det är ju inte direkt ofta vi ses liksom, tråkigt nog :(

Får se om jag kanske åker över till Fagersta idag med, har pratat med Orsida om att försöka träffa henne också så får se om det lyckas bli något. Har även bett mamma om att vi ska åka över till min nya lille kusin så får se om det blir av också kanske :)

Men ja, nu har jag inte mycket mer att skriva. Ville bara berätta vad som händer denna helg :)

Puss på Sebastian ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0