Jag har en bästa vän.

(egentligen två, för min pojkvän är också en)

Hon heter Elin Skogsberg och hon är alltså bäst. Hon är en väldigt onormal människa. Men hon är en väldigt bra människa. Hon är en väldigt envis, udda, rolig och glad person. Att hon har en pojkvän sen mer än 7 år tillbaka säger ju ganska mycket - hon är underbar!

Hon väntar sitt andra barn, det säger också en hel del - väldigt kåt.. nej oj.... ; väldigt duktig och EXTREMT DUKTIG! Kan inte säga annat. Är ibland avundsjuk på hur bra hon lyckats. Min lilla skogsmulle.

Anledningen till att jag skriver detta är för att hon ska veta hur jag känner. Jag har vart vän med henne ända sedan slutet av 06 - alltså snart 4 år. Kanske inte så länge enligt alla och nej, det är väl heller inte så lång tid om man tänker på att vi snart är 20 år. Men hallå. Trots motgångar och fåniga "bråk" som varat någon månad max så har vi ju fortfarande varandra, det säger ju rätt mycket. Att vi är fast i varandra.

Jag skulle inte klara mig utan hennes glada humör och hennes dryga sms ibland. Och hon skulle inte klara sig utan min hjärna - det kan jag lova er!

Skit samma. Hon är bäst. Värt allt i mina ögon. Den som skadar henne skadar på något vis mig. Hon är ju trots allt min bästa vän - hur många gånger har jag sagt det nu?

Jag älskar dig Elin. Du är faktiskt någon som alltid kommer stanna hos mig, annars jävlar ;)



Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Aw, min finaste Evve! Jag börjar ju gråta när jag läser det här, jag tror inte att det finns någon som är så underbar som du är :O



Vad vore jag utan dig min finaste vän<3 Jag skulle inte ta mig långt utan dig, så jag lämnar dig inte... Jag sitter fastklistrad på dig som en envis liten blodigel :D <3<3



Jag älskar dig också min underbara Evelina<3



2011-10-27 @ 21:06:41
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

SV: Nej, denna gång släpper jag dig inte <3 Tack så mycket, jag behöver den lite då och då :D <3

2011-10-27 @ 21:47:34
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Sv: Nej jag har aldrig velat veta könet i förväg då jag känner att det, för mig, är halva grejjen att få barnet upplyft så att jag själv får se vad det är för en krabat jag tryckt ut :)

Jo, Linus, som kom i vecka 35, uppskattade dom till 2,5 kilo. Något som inte riktigt stämde, för han kom ut och vägde 3550g :D Men dom har inte haft rätt med någon så sett. Rasmus och Jonathan genomgick viktskattning i vecka 37+0 båda två. R beräknades väga ca 3700g av vad jag minns - men ut kom han på 4260g! Jonathan beräknades också till ca 3700g men vägde 3905g. :)

2011-10-28 @ 00:43:33
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Jag tror jag har läst detta inlägg 30 gånger idag, och jag blir lika glad varje gång :D <3<3

2011-10-28 @ 22:16:45
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Sv: Tack! Men man har inte så mkt val när man ligger där å stånkar, då kommer ungen ut oavsett om den väger 1,5 eller 4,5kg :P

2011-10-28 @ 23:31:16
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Elin=) 19 år och mamma till Molly<3

Hörru slutet av 06:P blir inte det typ 5 år:D eller är jag helt ute och cyklar :D SHOOLA<3

2011-11-02 @ 23:14:46
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0