Söndag

Goddag goddag.

Igår hade vi besök här från mina föräldrar + en bror och Sebbes föräldrar + en bror. Trevlans. Sebbes föräldrar kom först och dom kom kanske runt halv tre, mina föräldrar åkte härifrån sist och dom åkte kanske hem runt tio på kvällen - alltså blev det besök HELA dagen lång!

Blev i alla fall tjocka tårta, cheesecake och tigerkaka. Plus att vi beställde hem tjockis mat så som pizza. Med andra ord blev det massa äta! Haha! Men gott var det och min cheesecake uppskattades då både min familj och Sebbes fick receptet ;) Den ni!

Nåja. Idag är det söndag. Sebbe är hemma hos sina förädrar och byter lite bomsar på bilen då dom var helt slutt. Så medans han är hemma där ska jag nog börja min dag med att duscha, sen nörda data i form av - trixa med lite bloggdesign till Elin och ev. lite sims spelande - men jag ska även bege mig till JC för att kolla om jag kan hitta något till Sebbe. Han fick nämligen ett presentkort igår och han sa att jag fick gå och köpa något snyggt om jag kunde hitta något :)

Hittar jag inte något så får vi väl gå tillsammans nästa helg eller något. Men nej. Nu ska jag nog bege mig till duschen! Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0