11:e september

Goddagens!

Vad har hänt sen sist? Jobb torsdag och fredag. På fredagkväll så begav vi oss bort till Strängnäs då det var dags för Rallycross igen. Blev dock att vänta där ett tag innan vårat kära boende kom på plats. Men när mamma och pappa väl hade kommit och vi hade parkerat upp vagnen så kom även bror och hans flickvän eftersom att dom skulle sova med oss och kolla på tävligen på lördagen (John skulle ju också köra egentligen men hans bil ville tydligen inte så den sabbade allt).

På kvällen satt vi alla fall och fikade och pratade innan det sen var dags för att sova. Lördagen började kanske inte så bra då Sebbe bara hann köra tävlingen innan hans bil sa ifrån och kastade ur sig en frostplugg. Med andra ord blev det inge mer åka - men vi stannade kvar hela dagen trots allt. Kollade hur det gick för kusinen och så :)

Tror han slutade på 2:a plats i A-finalen om jag inte minns fel.

Igår på kvällen så blev det till att titta på Flight 93, kanske var extremt passande då denna film handlar om 11:e september och idag är det ju 10 år sen. Konstigt vad tiden kan gå fort ibland alltså, jag minns det fortfarande så väl och liksom 10 år? Jag var ju bara 9 skulle fylla 10 då! Litet barn, haha!

Men men. Mamma ringde igår på kvällen också för att hon fått ett samtal från morbror Marco - jag har fått en liten kusin! En liten Meja :)

Och idag? Ja idag är Sebbe hemma, ska fixa bilen och jag ska nog städa. Ingen direkt ork eller lust men det behövs väl. Borde även handla men min kära sambo är ju inte hemma så kanske hinner det ikväll, annars blir det kaos. Har varken mjölk eller smör (visserligen kan jag ju gå bort till ICA och köpa det men i alla fall ;) haha!

Men nej, nu ska jag nörda mig med telefonen. John och Ann-Sofie lurade ju liksom på mig någon App som dom sa var beroendeframkallande - kul är den och lite dryg ;)

På tal om App så la ju Sebbe en komisk kommentar om det i helgen också, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0