Är det inte för underbart? ♥



Erkänn nu att det var många som trodde att det var bilder från insidan av min mage? Att det var jag som var gravid?

Men nej, så är det inte. Det är min fina vän. Som jag skrev igår så fick jag fina bilder i mms igår. För att virra bort er lite då för att hon inte hade gått ut med något ännu, så skrev jag att hon har söta hundar.. Smart va? ;)

I vilket fall så är det alltså så att min bästa bästa vän nu ska ha en lite skrutt! En andra skrutt med tanke på att hon redan har en Molly där hemma :) Helt underbart! Jag är så himmla glad för min väns skull! Vet knappt ens vad jag ska skriva :)

Kan ju i alla fall säga att det är så himla sjukt! Ni ser bilden till höger? Kanske ser ni att det sticker ut ben där med små fossingar på? Hur är det ens möjligt!? Den lilla varelsen i magen är liksom mm stor.. alltså extremt liten. Hon är i vecka 12 (+2 idag antar jag? Stämmer det Elin? Tror jag börjar förstå mig på sånt där nu ;)) nu så för er som kan lite om sånt här, ni vet att dom inte är så stora vid den tiden. Hur är det då möjligt att man kan se dom små små små små små fossingarna? Åh. Vad fint :)

Nåja. Nu får vi bara hålla tummar och längta tills det är dags ♥ Men nog om det för annars kommer jag aldrig att sluta skriva, haha.

Idag hade filmen kommit hem - Fast & Furious 5. Men när ska vi titta på den? Nu är det faktiskt så att det är Idol som gäller på kvällarna och innan det hinner vi inte och efter det sover vi oftast. Nåja, hinner säkert kolla någon dag :) Har ju trots allt väntat på den bra länge nu!

Vad mer då? Hm, ja.. har inte så mycket mer att skriva. Ville mest bara skriva om bebis :)

Så jag tackar för mig nu, hejs!

Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Jag var ganska säker på att det var min mage :P



Ja, du har helt rätt, 12+2 är det :D

Visst är h*n söt våran lilla skruttunge<3<3<3

2011-09-06 @ 19:56:56
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Jag var ganska säker på att det var min mage :P



Ja, du har helt rätt, 12+2 är det :D

Visst är h*n söt våran lilla skruttunge<3<3<3

2011-09-06 @ 19:57:09
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Jag var ganska säker på att det var min mage :P



Ja, du har helt rätt, 12+2 är det :D

Visst är h*n söt våran lilla skruttunge<3<3<3

2011-09-06 @ 19:57:10
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Coquina

Superskoj när ens kompisar får och ska ha barn, kompisar till mig fick en dotter idag =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling =)

2011-09-06 @ 22:37:10
URL: http://coquina.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

SV: Jaaa :D Jag längtar tills jag kan känna hur lille bebis bråkar omkring där inne :D <3

2011-09-07 @ 18:16:42
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0