Kusin vitamin ♥

Nu tänkte jag bjussa på ännu en bild. Min lilla myskusin. Jag har dock inte träffat henne ännu så får väl se till att sticka iväg och köpa något sött så att jag har någon liten present när jag väl träffar dom, kanske blir det inte förrän på julafton? I vilket fall, här kommer hon!



Ska stjäla en liten bild från Åse's facebook också för den var så söt/fin!


Jag bara älskar den och ser ni inte vilken söt säng hon har! Åh ♥


Idag fick vi leverans på jobbet och jag är inte död! Fyfasen så skönt det är att vi har flyttat! Vi fick trots allt 234 kartonger så det är ju skönt att vi slapp bära all upp för en trappa och krångla allt in genom en butik...... usch... bara tanken gör mig knäpp i huvudet typ... Idag var det bara att låna en palldragare från "grannarna" så drog vi in de kanske 10 pallarna genom dörren - så lätt var det :)

Det var nog allt för idag. Hejs!


Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

SV: ja det hoppas jag :D Jag längtar:)<3

2011-09-13 @ 19:36:49
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0