Måndag 5:e september 2011

Ja tänk att det redan är september!

Nåja. Ber väl lite om ursäkt för att jag inte har skrivit något den senaste tiden. Men ärligt talat så har jag inget att skriva, så finns ingen lust att skriva heller faktiskt.

Men men. I lördags var vi ute vid Sebbes föräldrars trakter, Sebbe åkte cross med typ 10 andra grabbar - varav kanske 3 hade jag lite koll på vilka dom var ;) Och efter det så åkte vi hemåt och satte oss framför tv:n istället.

Har kollat på lite fast and the furious filmer nu i helgen eftersom att vi får hem den femte filmen någon gång i veckan (hoppas jag) :)

Och igår vad vi bara hemma och gjorde ingenting! Men min bror fyllde år, hela 26 år. Så grattis till honom!

Och idag är det måndag. Har jobbat och handlat. Kan ju säga att det börjar bli liiiite tight om mat här hemma med tanke på att jag inte fick någon lön denna månad - mer än runt 3000 från AF. Men man får göra det bästa utav situationen, man lär sig vara lite mer sparsam om inte annat :)

Men nej, nu ska jag spara en fin bild på datan som jag fick i ett mms utav min fina vän Elin idag. Helt underbar :) ♥ Har ni förresten sett vilka söta så vovsingvalpar hon har? (bilder finns på hennes blogg)

Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

SV: Vi älskar dagen :D

2011-09-05 @ 18:52:18
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

UNDERBARA bilder fick du :D <3<3<3

2011-09-05 @ 18:53:37
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

BEBIS :D <3

2011-09-05 @ 21:08:47
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0