Helg

Gud vad det ska bli skönt med en liten långhelg!

Alltså från och med nu till måndag (börjar på tisdag om ni inte förstod vad jag menade). Men vad jag ska göra hela helgen vet jag inte, fast det är skönt att inte alltid ha en massa måsten. Imorgon är det i alla fall tänkt att Elin och lilla Eddie ska komma förbi och hälsa på, myspys

Så bortsett från det hade jag tänkte ta och damsuga lite här idag men än så länge har jag bara suttit fast här i soffan i en halvliggande ställning med datan i famnen. Och bortsätt från det hade jag tänkt bege mig till lite affärer och kolla lite, för skojs skull. Men tänkte höra om Jelenish ville följa med mig också men hon skulle höra av sig om hon skulle hinna, hon skulle nämligen få lite omvårdnad av sin mor - massage alltså. Så vi får se :)

Annars går jag snart själv, innan sambon kommer hem och innan jag ska börja med maten och såklart, innan affärerna stänger! Haha.

Men nej. Nu ska jag lyfta mitt lilla arsle och dra fram damsugaren.. tror jag ;)


Kommentarer
Postat av: Elin=) 20 år och tvåbarnsmamma <3

Nu får du ta och skriva ett inlägg så att jag har något att läsa :)<3

2012-04-11 @ 18:13:05
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0