Jag tror..

..att jag har blivit sämst på dehär med att blogga!

Kom nyss hem i alla fall. Slutade vid halv 4 idag och har sen dess varit hem och ätit och kollat lite på datan, men nyss var jag iväg och mötte upp Jelena för att följa med henne som lite sällskap till tandläkaren och efter det stack vi in på ICA och handlade lite. Så nu har jag som sagt precis kommit hem och sitter framför BB.

Sambon är inte hemma ännu men han skulle ringa när han var påväg.. vilket inte blir än på ett tag tror jag. Men ändå :)

Nej, nu ska jag fortsätta kolla på Big Brother här och så får ni ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Millah - mamma till Amilia ❤

Hej allt bra? :)

Har flera roliga tävlingar i bloggen: http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

Var jätte gärna med och tävla! Ha det bra ★ Kram // Millah

2012-04-03 @ 07:20:38
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0