Audi A4

Goddag alla glada och ledsna!
 
Nu var det ett tag sen igen, ovanligt? Nej. Hur som. Sen sist så har jag bara.. ska tänka lite: Intensivkurs, åkt lite bil med Sebbe - lite hit och dit.
 
I måndags t.ex så åkte vi iväg för att Sebbe skulle köpa så smågrejer, vart åkte vi? Jo till Kisa.. det vara bara sisådär 30 mil :) Och igår då? Ja då åkte vi till Vällingby för att kolla på en bil, Sebbe fick provköra den för att se om den verkade bra och så och sen blev det till att ge lite pengar och bege sig hemåt igen.
Idag skulle jag haft två lektioner och därefter åkt till Vällingby igen, för att hämta hem bilen. Men sen visade det sig att bilfirman skulle stänga lite tidigare så jag fick helt enkelt flytta eftermiddags lektionen till annan tid, men det löste sig ju bra så nu är jag ägare till denna underbara pärla!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Jättefin bil, du blir alla gånger nöjd att få åka i en sån fin med nytaget körkort snart ;) håller tummarna! :)

2012-08-01 @ 21:15:52
URL: http://whiitecrystal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0