Det närmar sig..

Ja, snart är det dags för min uppkörning. Känns rätt sjukt att det kan vara så nära, tänk att jag kanske har körkort innan denna vecka är slut? Hm, känns inte så troligt ;) Känns så långt bort allting, även om det är rätt nära!
 
Hur som helst. Har lite körlektioner kvar innan det är dags, då ska vi se till att försöka köra lite överallt, köra saker jag är osäker på och allt sånt. Så det ska väl bli bra, sen får vi helt enkelt se hur detta slutar :)
 
Sjukast av allt? Jag känner mig inte ens nervös ;) Fast det gjorde jag inte innan teorin heller, lite underligt. Haha!
 
Men nej, nu ska jag lägga mig här i soffan och vila lite. Känner att jag och lilla magen behöver det :)
 
 
Burkan som alltid ligger så fint och sover ♥ 

Kommentarer
Postat av: Elin =) 20 år och tvåbarnsmamma <3

sv: Tur det :D JAg orkade läsa din med :D <3

2012-08-07 @ 20:25:49
URL: http://elinskogsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0