Godkänd?

Mitt teoriprov är klart för idag. Fick skjuts dit utav min kära bror och hans sambo :)

Måste på tal om det tacka alla människor som hittils alltid ställt upp med att skjutsa och köra mig överallt. Detta gäller alltså inte bara John och Ann-Sofie som körde idag, utan det gäller mina kära föräldrar som ställt upp många gånger vid olika tillfällen och det gäller mest av allt min underbara pojkvän som i alla lägen ställt upp och kört mig för att jag skall kunna ta mig över allt. Speciellt nu till alla körlektioner! Jag har sånna underbara människor i min omgivning, så tack än en gång till er! ♥
 
Var där lite väl tidigt, men vi åkte runt lite där ikring innan jag sen gick dit lite i förväg, man skulle ju trots allt ta kort till ett ev. framtida körkort så det fanns ju lite att göra :)

Men nu till frågan, tror ni jag klarade mitt prov idag?
 
Trots att jag igår kände mig ganska självsäker på att jag skulle klara detta så satt jag idag och tvekade... "helvete, den där frågan har jag aldrig fått.. dedär har jag ju ingen aning om?!".. "hmm.. det är det eller det alternativet, men vilket är egentligen rätt?" Ja.. dessa typiska tvekanden med andra ord. Och självfallet får man ju alltid frågor som man inte alls kan! Men ja, nu ska jag sluta dra ut på det.
 
Jag klarade det! Åh så jag är glad och stolt över mig själv! 61rätt!

Kommentarer
Postat av: Pauliina

"den frågan har jag aldrig fått", nu gjorde du mig nervös! Vilket program använde du dig av?

2012-08-06 @ 15:30:08

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0