Kul liv.. Men nu ska jag plugga!

Dagens humör: Hittils har jag nog bara varit glad :)
Dagens mående: Bara bra här
Dagens borde: Låta bli denna lista och göra något bättre ;)
Dagens frisyr: Just nu, nyduschad
Dagens smink: Inget
Dagens klädsel: Shorts och linne
Dagens favoritlåt: Trasdockor eller vad den heter ;)
Dagens planer: Plugga och gå till apoteket
Dagens vill ha: Körkortet klart
Dagens längtan: Tills körkortet är klart, tills en flytt sker och tills bebis kommer
Dagens beroende: Inget hittils
Dagens tråkigaste: Plugga, det är ju inte direkt kul, haha

Vem är i rummet med dig? - Ingen
Vem önskar du var med nu? - Jag klarar mig bra som det är just nu
Vem fick du senast sms av? - Cattis
Vem av dina släktingar står du närmast? - De i min familj? haha
Vem ska du träffa idag? - Ja blir väl Sebbe senare då :)
Vem ringde du senast? - Pappa
Vem saknar du? - Mina vänner lite smått ;)

Vad åt du senast? -  Smörgås
Vad har du på dig just nu? - Shorts och linne
Vad hör du just nu? - Sms på mobilen
Vad har du på fötterna? - Inget
Vad för sjukdom hade du senast? - Minns jag inte ens, haha
Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? - "Haha lugnt ;) Graviditets minne ;)"
Vad ska man göra för att imponera på dig? - Bra fråga :p
Vad brukar du göra när du får tråkigt? - Ha tråkigt ;)
Gjorde du vid den här tiden för två år sedan? - Enligt min blogg så satt jag hemma hos Sebbe och sysselsatte mig själv medans han var på jobbet ;)

Vart går din drömresa? - Det kan jag tyvärr inte svara på, för det vet jag inte ens själv
Var är din mobil? - Brevid mig
Var har du köpt tröjan du har på dig? - H&M tror jag
Var är din mamma just nu? - Hemma eller på jobbet ;)

Har du några piercingar? - Öronen bara
Har du provat droger? - Nej
Har du piercat dig själv någon gång? - Nej
Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? - Ja
Har du något stort ärr? - Nää kan jag inte påstå
Har du varit kär på riktigt? - Ja!
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Ja
Har du allt du önskar dig? - Snart ♥

Hur är du i skolan? - Jag går inte i skolan
Hur många har du varit tillsammans med? - 2
Hur ser du ut? - Kolla på bilder så ser ni
Hur svarar du i telefonen? - Aa det är Evelina oftast
Hur ser folk dig tror du? - Jadu, det kan jag inte alls svara på :)
Hur var du som person för två år sedan? - Ganska lika den jag är idag, lite mer osäker kanske?
Hur var du som person för ett år sedan? - Det är nog rätt snarlika som idag

Är du nöjd med ditt utseende? - Ja :)
Är du singel? - Nej som tur var inte ;)
Är du beroende av nikotin? - Nej
Är du kort? - Lagom
Är du åksjuk? -  Inte nu? haha
Är du helsvensk? - 50% svensk, 25% norsk, 25% finsk ;)
Är du allergisk mot något? - Är jag väl, har ingen koll längre
Är du bra i skolan? - Jag var duglig

Skulle du vilja vara känd? - Nej
Skulle du kunna vara ihop med en som ryktas vara player? - Nu är jag redan tillsammans med Herr Sebastian så det tänker jag inte ens svara på ;D
Skulle du vilja tatuera dig? - Jadå
Skulle du kunna pierca dig någonstans? - Skulle jag väl
Skulle du kunna adoptera? - Ja det skulle jag
Skulle du kunna kyssa någon du vet har pojk/flickvän? - Skulle inte göra det vid medvetande nej
Skulle du kunna donera bort ett organ? - Om jag inte behöver det själv så kanske det ;p
Skulle du vilja har ett förhållande nu? - Jag har ju det
Skulle du kunna amputera bort en kroppsdel för en miljon kronor? - Nää :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0