Nej, jag är inte bortrövad eller någonting..

...jag har bara inte riktigt haft tanke på min blogg + att jag har vart hemifrån hela helgen!
 
Ja, sist jag skrev så beklagade jag mig över att uppkörningen inte gick hela vägen. Självklart fortfarande besviken, men idag är det inget jag kan göra åt det så jag får helt enkelt gilla läget och vänta på nästa tid.
 
Så vad jag har gjort sen sist?

Ja, i fredags var min första arbetsdag efter semestern och så fort den dagen var över så begav jag mig hem och plockade i ordning lite eftersom att jag och Sebbe skulle bege oss till lite rallycross, dock ingen vanlig utan Up Hill cup som inte alls är samma grej.
 
Hur som helst, sebbe körde både på lördagen och på söndagen så det är vad jag har syselsatt mig med i helgen. Glott på min snygging när han sladdat sig fram på banan, haha.. ;)

Igår hann vi bara komma hem och sätta oss en stund i soffan innan det sen var dags för att krypa till säng. Så jag hade inte så mycket roligare att komma med än detta.
 
Men men, jag vill bara att det ska bli september någon gång. Vill börja packa ner grejer, jag vill helt enkelt flytta. Typ nu! Hihi..
 
Men nej, nu ska jag kila vidare. Kanske kommer upp någon bild på Sebbe brummandes sen någon gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0