Nöjd man i huset ;)

Idag kom även Sebbes Ziperall, så nu är han nöjd och glad och nu mot kvällen frågade han så sött om vi skulle sätta på oss dom och mysa i. Så det gör vi just nu. Eller okej, han har "tagit av" överdelen så han bara har byxorna på och jag har öppnat upp dragkedjan, det är trots allt liiite för varmt för dessa kläder just nu, haha.

Men sen då, vet ni vad jag gjort idag? Jo jag har åkt runt på sladd halva eftermiddagen, nämligen halkbanan - inte allt för ofta man gör sånt ;) Men men. jag överlevde det i alla fall.
 
Sist men inte minst, ett STORT grattis till finaste Cattis och hennes sambo som fått en liten plutte son idag ♥
 
Snyggingen min ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0