Nu bör jag vara redo!

Alla pluppar är gröna! Gjorde nyss Sluttestet än en gång för att testa mig själv..

Jag satte på tid på mobilen för att se hur lång tid det faktiskt tar för mig att göra provet. Och mitt krav var att inte kolla minsta lilla i boken, för det kan man ju inte göra på ett prov liksom ;) Klarade jag det nu också? Ja!
 
Av 70 frågor hade jag 66 rätt (på det riktiga provet måste jag ha minst 52 rätt) Och allt detta tog mig 18 minuter (på det riktigt provet har man 50 minuter på sig) Så jag säger här med att; har jag tur med frågorna, då kanske jag klarar detta imorgon ;)

Men nu ska jag inte ta ut någon glädje i förskott här, jag får säkert alla dessa krångliga frågor som jag aldrig lär mig att förstå.. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0