6 år tillbaka

Förr hade man Bilddagboken om ni kanske minns? Jag har fortfarande min kvar, känns inge bra att ta bort den när det finns så mycket fina minnesbilder där! Hur som, när man loggar in visas bilder som lades uppp kring detta datum alla år man haft bilddagboken och såhär ser min story ut;
 
2006 - känns som ett helt annat liv, som om det var igår och samtidigt som om jag aldrig varit där
 
2007 - fina du, tänk vad långt vi kommit i våra liv sen dess!
 
2008 - detsamma gäller oss, old best friend
 
2009 - denna önskade jag mig i julklapp av fina sebbe, fick den inte ens... höhö
 
2010 - denna betydde att jag skulle flytta hemifrån, redan två år sen
 
2011 - fanns inte på bilddagboken men fann den här på bloggen
 
Har hänt en hel del sen alla dessa år gått, åhja!
 
2012 ♥
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh så längesen! Vi har verkligen kommit långt sen dess och det är vi värda båda två! Som vi har kämpat med allt från skola till körkort! Vi är grymma, puss på dig <3
Ps: Moa vill ragga på Emil säger hon, lär slå till med en dejt snart ;)

Svar: Ja gud ja, sjukt grymma. Vi ska vara stolta :) Haha jasså det vill hon? ;) Hon känner inte att han är för liten än så länge då? ;) hihi
Evelina Fahlström

2012-12-12 @ 09:00:21
URL: http://emeliemalmstrom.blogg.se
Postat av: Emelie

Nejfan, Moa är så lat så hon sitter mest stilla å glor så dom är nog på typ samma nivå ;) haha :)

2012-12-12 @ 16:56:47
URL: http://emeliemalmstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0