En månad sen!

Idag har det redan gått en helt månad sen jag låg där och mosade ut våran lilla pojke! En hel månad.. så ja, det stämmer som folk säger, att tiden går fort..
 
Grattis till mig och älskade Sebastian som även firar in 2½ år som förlovade!  ♥
 
Dagen i ära så har han på sig samma kläder som han hade när vi åkte hem från BB. De börjar dock köra sista värsen här, lite tighta är dom allt ;)
 
Annars har vi även fått presenter! Vi åkte nämligen för att hälsa på på mitt jobb och visa upp skrutten. Han fick lite kläder och jag fick även en filt från cheferna som tidig julklapp. Mys :) Saknar mina fina jobbisar ♥
 
Men nej, håller just på med mat och Emil ska ha mat nu också så nu är det fullt upp. Hörs!
 
Jag och Emil med tungan idag på jobbet.

Kommentarer
Postat av: Satu//Me and My 5 Baby Dolls

Så söt!! Hur mår ni?

Tusen tack för gratulationerna på min blogg, det värmer!! =)
Har ni haft en bra jul?
Kramar//Satu

2012-12-26 @ 22:57:53
URL: http://mybabydolls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0