Alla ♥-ans dag!

Ni vet ju att det är den 14:e februari idag antagligen, alla skriver ju om det. Jag och min kära är inte så mycket för att fira denna dag. Jag har visserligen tidigare aldrig riktigt haft pengarna till att köpa någonting till honom, jag har alltid köpt choklad, billigt ;) Men han är ju godisälskare så det duger bra :)

Idag kom han i alla fall hem med en fin bukett rosor, megasöta. Har kort på mobilen men orkar inte lägga upp dom just nu och ingen bryr sig. Bara jag, hihi!

Men men. Nu vet ni det. Inget firande, men lite blommor gjorde sjuka mig glad :) Jag älskar min fina.

Missförstå mig inte, jag älskar honom även om han inte kommer hem med blommor! Han brukar komma hem med blommor ibland och jag blir glad, men jag är mer glad åt att jag har honom ♥


Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly<3

SV; Nej, har faktiskt inte tittat på något av dom programmen :P Jag har inte fastnat för det programmet :) <3

2012-02-14 @ 20:34:42
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly<3

Så fin bild på er :D SÖTNOSAR <3

2012-02-14 @ 20:36:02
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0