Helt slut.. Men än är det inte slut..

Ja vad ska jag säga? Igår bestod dagen på jobbet av att inventera de sista av höstkollektionen och sen köra ner dessa i källaren. Sen tog vi även upp vårkollektionen, dra upp typ 20 pallar är faktiskt gaaanska jobbigt.. Var så trött så jag inte ens orkade diska igårkväll när jag kom hem, haha..

Idag har vi också kämpat på. Har börjat fylla upp alla plagg i hyllorna, guuuud vad mycket det är.. Känns det som, det är nog ganska snarlika som förra kollektionen, men ändå.. förstår inte, haha. Har ont i fötterna nu och är ganska trött idag med kan jag säga.

Men men. Imorgon gäller lite annat. Ska skicka iväg lite ordrar och förhoppningsvis även få upp så mycket som möjligt i hyllorna, helst allt. Haha.

Men nejni.. orkar inte skriva mer. Så nu ska jag slöa framför Sveriges värsta bilförare och hoppas på lite fotmassage av bästa pojken.


Tänkte bjussa bilder från igår på massa kartonger men vit ni vad? Jag orkar FAN inte vänta på att denna blogg ska snabba på sig...


Kommentarer
Postat av: Linda

ja men självklart det inte behöver vara så långt , det kan vara bara 10 mil eller 5 att det blir jobbigt:D

e ni fortfarande tillsammans?:D

2012-02-03 @ 18:36:22
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0