I liiiike!

Hejsan svejsan!

Idag har nya kollektionen kommit ut på hemsidan. Så jag kan informera om att vi har huuuur mycket som helst att göra på jobbet, men det är kul :)

Idag har även mina kläder kommit, har visserligen inte berättat om dom, haha. Köpte nämligen tre plagg av min fina vän Cattis så dom harkommit idag, fast dom ligger på coop.. har inte orkat hämta än. Får se när det blir :)

Men nej ni, nu tänkte jag bjussa på mina favoritet från nya kollektionen på jobbet, hihi!



Den sista här är jag dock osäker på. Jag gillar den, men jag har inte provat den.. jag brukar sällan passa i oversize, tråkigt nog!

Klicka på bilderna för att komma direkt till plagget på hemsidan.

Förresten så har dom supersöta flickplagg och även, som alltid, coola plagg till killarna!


Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly<3

SV: Skojar du?! Satt där och grät som en tok :/ Inte nog med att jag grät, vi var ju ute i Grundby då så dom fick sig ett gott skratt åt mina hormoner :P

2012-02-06 @ 19:57:18
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: fanny ahlm

det är bara bra här med ! :)

2012-02-06 @ 20:03:27
URL: http://fannyyahlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0