Kanske borde jag vara det!

Goddag allesammans. Man kan ju undra varför jag inte skrivit något här med tanke på att jag har varit hemma hela dagen lång idag. Alltså inget jobb för min del.

Vaknade imorse och var väldigt konstig i magen (för att undvika detaljer) och eftersom att Sebbe har varit hemma av samma anledning - eller snarare med en ond mage - så ville vi inte ta någon risk att jag går till jobbet med en ev. magsjuka! Vilket jag hoppas jag slipper med hela mitt hjärta, avskyr just magsjuka.. blä!

Nåja. Tjejorna på jobbet ville gärna inte ha dit mig imorgon heller även om jag inte spytt eller något under dagen. Vilket jag förstår. Med andra ord har jag helg nu och vi får se vad jag ska hitta på för något. Idag har dagen i alla fall bestått av The sims 3 medans Sebbe har kört GTA.. socialt, haha nördar..

Men imorgon ska han tillbaka till jobbet så då får jag sysselsätta mig själv. Ska i alla fall börja dagen med att sova ut har jag bestämt.

Förövrigt så är jag sjukt stolt över vad jag lyckats med i mitt liv den senaste tiden. Det slår mig ibland, tanken på att; fasen jag har flyttat 10 mil ifrån hela min familj och alla mina vänner (dock lite närmare min bästa vän) till en ort där varken jag eller min då blivande sambo kände någon, i hopp om att kanske lyckas hitta ett jobb. Idag är jag här, i egen lägenhet, med ett jobb som inte ens krävde min utbildning utan jag bara lyckades ändå och ja, med en pojkvän som jag aldrig trodde att jag skulle hitta. Jag älskar honom och jag är stolt över oss, speciellt mig själv. Men kanske borde jag vara det!


En liten tjuvtitt på mitt gamla flickrum - som man så fint kallar det - hemma hos mor och far ♥


Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly<3

Närmare mig :D <3



Jag är också stolt över dig min fina vän:) <3<3

2012-02-09 @ 21:32:58
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: kattisEriksson

Du har all rätt att vara stolt :) <3

2012-02-10 @ 14:31:10
URL: http://ekattis.blogg.se/
Postat av: kattisEriksson

Båda var väldigt goda :)

Tack själv!! :) tycker vi båda varit modiga och flyttat iväg och gjort oss ett eget liv! :)

2012-02-10 @ 21:15:58
URL: http://ekattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0