Nu varnar jag bara för massa bilder.

Min dag har sprungit fram. Städade ganska fort här hemma så sen dess har jag nördat sims - då springer tiden. Har även tvättat så det är skönt. Men, nu till rubriken. Min fina vän gjorde mig nostalgisk så nu kommer jag bjuda på en maaassa bilder från "mitt förra liv" (med det menar jag tiden då jag umgicks massa med mina fina vänner, då jag fortfarande bodde hemma) ♥



































Härliga minnen!



Kollar ni på Melodifestivalen? Sean Banan, hallå? Haha.. Jag kollar i alla fall, men han inte fixa några popcorn pga. att jag skulle lägga upp bilderna ovan, så får gå och fixa dom i väntan på att se vad Dead by April hittar på i det här programet, hm? Mycket blandat här känns det som :)

Kommentarer
Postat av: kattisEriksson

Åh vad jag saknar!!



Hihi älskar vår soffa ;)

2012-02-06 @ 12:39:48
URL: http://ekattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0