Svar till min bror.

John om Inte okej!:
Bra syrran att du står på dig. En timme är fan inte okej till fullt pris. Impad att du sa ifrån :)

Svar: Nej.. Jag kände mig dock väldigt elak, för jag är sån som lätt känner mig elak, haha. Men jag tror jag gjorde rätt ändå :)

John om Extreme home makeover:
Jag brukar också gråta till det :)

Snyggt draperi för övrigt!

Svar: Bra, då är du en normal människa ;) Eller ja.. normal och normal. Haha ovanligt att vi tycker lika!

Vad har hänt sen sist jag skrev? Ja, ingenting. Haha. Har jobbat, jobbat, jobbat och jobbat lite till. Har redan maaassa timmar övertid - massa för att bara ha gått 6 dagar av månaden (6 arbetusdagar alltså) i alla fall. Men men, inte mycket att göra åt. Är det mycket att göra så är det.

En annan sak är att min kära man, hör och häpna, har gått och blivit sjuk! Liksom vad är oddsen? Han började jobba efter sin sjukskrivning för inte ens en vecka sen och idag var han hemma. Dock pratar han om att jobba imorgon så vi får väl se. Jag tycker i alla fall synd om honom. Han som avskyr att bara sitta hemma och hellre jobbar. Vilket ju är jäkligt bra!

Hellre har jag ju en pojkvän som trivs med sitt jobb och mer än gärna jobbar än någon som inte anstränger sig något och är allmänt slö/lat. Någon som håller med mig?

Nåja. Nu ska jag nog runda av. Måste steka några hamburgare till då jag av någon konstig anledning bara stekte till mat idag men inte till matlådorna? Min hjärna var nog och gömde sig. Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly<3

Håller helt med dig om jobbandet :)



Min karl ÄLSKAR att jobba :P Skönt att man slipper tjata iväg dom till jobbet :)

2012-02-08 @ 19:23:30
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly<3

SV: Ja, jag tycker vi kan vara nöjda med dom :D



Tur att vi hittade en varsin :D <3

2012-02-08 @ 22:17:40
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly<3

SV: Ja, hade vi hittat samma så hade ju någon av oss blivit ledsen :;/ Men vi har ju sån tur :D <3

2012-02-09 @ 19:39:36
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Fin bild :)

2012-02-15 @ 13:15:13
URL: http://DevilHeart.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0