Lite nytt, wiho!

Eftersom att det slog mig (en vecka innan nästa lön kommer in) att det fanns 7000(!) kr kvar på mitt konto så tyckte jag att jag tjänade lite belöning, även om största delen flög rakt in på sparkontot..

Beställde alltså hem lite kläder från GinaTricot, alltså en billig belöning ;)

Beställde kanske inte så roliga kläder, mest basigt och så med tanke på att jag är för feg för att köpa annat över nätet.

Sen när jag gick och hämtade paketet så kilade jag även in på H&M för att kolla efter lite underkläder, fick ju presentkort av Sebbe i julklappa så blev lite shopping där med. Nöjd flicka!


Linnen


Topp med "genomskinlig" rygg


Två toppar till

Färgglatt blev det i alla fall, höhö! Men nej, nu ska jag dra mig. Dags att beställa hem lite tjockismat ;)


Kommentarer
Postat av: amanda

sv: haha men det var storhandling för oss för annars handlar vi max för 300-400 kr annars för vi är superkassa på att planera vad vi ska äta o köpa. Står typ varje dag o ba "jaha vad ska vi äta idag då?" haha. Ska skriva om vad vi lagade på bloggen tänkte jag nu :)



oh, om jag ändå hade 7000 kvar, det försvann en hel del den här månaden :s usch..

2012-01-20 @ 23:55:01
URL: http://aaamandab.blogg.se/
Postat av: Linda

snyggt:D

2012-02-03 @ 12:32:37
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0