You´r the most beutiful person in the world. I love you.

Efter att alla påpekar på att jag typ är kass på att skriva här så får jag väl göra det. Jelena sa idag på jobbet när hon satt och läste igenom en lista att jag hade tråkiga svar... hm, hon är dum. Nej, hon är cool - därför kommer det även upp en lista snart ;)

Hur som. Blev en halvtimmes extra jobb idag, trots att vi inte hade så mycket att göra. Varför? Jo för att kollegorna är osmarta och lämnar mig själv lagom tills jag ska till bussen. Vad gör det tänker ni säkert nu men jo såhär var det; Lagom till att jag skulle göra mig redo att gå, ja då ringer våra fina postis och säger att han ska hämta våra pallar nu. Med andra ord måste jag gå runt till andra grannlagret för att ta emot honom och vänta tills han tagit alla pallar så jag kan stänga igen och låsa dörren.

När jag kommer tillbaka till vårat lager så kommer även smart-brudarna tillbaka. Samma tid som min buss ska gå. Men men. Våran postis är söt och snäll så jag dog väl inte. Alltså han är vuxen med familj och barn så han är inte så-söt-så-jag-måste-ragga-på-honom utan han bara är söt till sättet.

Nåja. Tog samma buss som penisen istället vilket ju är lite trevligt. Alltså.. varför sådana smeknamn?

Jag och fästmannen har idag lyxat till det med lyxmat. Vitlöksfylld fläskfilé med potatisgratäng, beasås och sallad. MUMS! Men nej, nu ska vi lyxa ännu mer med gottis framför tv:n. Myys ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0