Jag som aldrig trodde..

Intensivkursen har kommit igång, hade fyra lektioner igår (blev egentligen två då två 40min efter varandra sattes ihop till en 80min ;)) och idag har jag också haft en. Så ja, den är igång. Vilket känns bra, allt blir väl sakta men säkert bättre och bättre, höhö..
 
Imorgon är det dags för Riskettan 13-16.30, kul jul ;) Sen är jag "ledig" till på måndag då det är dags för en 80minutare igen.. Så ja, intensivt blir det! Men det är väl bara se till att jag fixar dehär nu också, inte direkt värt att gå en sån här kurs om jag inte går därifrån med ett kort i handen, haha. Sen kommer jag behöva det nu också så :)
 
Men men. Idag när jag kom hem hade det kommit fin post till mig när Sebbe var hemma, kan ni gissa vad det var? Något jag själv aldrig trodde att jag skulle köpa, men det råkade visst bli så.. En OnePiece, eller okej.. det är ju inte en äkta, så den heter ju Ziperall ;p
 
Sen blev visst Sebbe lite sugen han också, så idag klickade jag hem en till han också, likadan som ovan, fast blå. Varför? Jo, för dom hade ju självklart denna nedsatt med 100kr...... typiskt?

Men nej. Nu ska jag kolla runt lite här sen kanske jag ska fixa lite käk.
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Du kommer fixa körkortet galant :) håller tummarna! :)
Åh vill också ha en ziperall :P

2012-07-28 @ 18:57:16
URL: http://whiitecrystal.blogg.se
Postat av: Elin =) 20 år och mamma till två små busungar <3

Oh, vad myyys! Vill också ha :D haha <3

2012-07-28 @ 19:22:24
URL: http://elinskogsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0