Svensk sommar :)

Jag gick ut precis rätt stund.. eller fel? Beror på hur man ser på det ;)
 
Jag skrev ju att jag skulle gå till ICA, gick därför ut på balkongen, kände efter om det var varmt eller ej. Böt om, såg ett mörkt moln och stoppade ner ett paraply - man vet ju aldrig. Gick sen iväg till affären, plockade på mig allt jag ville ha. Står i kassan och ser i fönstret att det öser ner. Jaha.. hur ska jag lyckas med paraply när jag har två kassar? Äh, är ju bara typ 500 meter så jag får väl bli blöt då..

Sen när jag har packat mina kassar så regnar det inte mer. Liksom tur eller vad? Så det ända blöta som blev på mig var droppar från "jordgubbs-stånd-taket" när jag skulle fiska fram pengar för att köpa en butt jordgubbar, sen blev jag blöt när jag gick under alla träd och sen om fötterna då eftersom att backen var blöt. Och så fick jag njuta av lite muller på vägen hem istället för av solen som jag fick påvägen dit, haha. Lite komiskt ;)
 

Kommentarer
Postat av: kattisEriksson

Ja hihi så mysigt det kommer att bli att läsa om alla händelserna både innan och efter plutten kommit ut :) Du får inte sluta blogga !! :D

2012-07-13 @ 16:25:29
URL: http://ekattis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0