Tjockis

Hej på er!
 
Som jag nämnde tidigare så skulle jag ta mig till ICA. Hem kom jag med;

Strössel
Kokos
Mandariner (på burk)
Grädde
Sylt
Vindruvor
Chips
Popcorn
Tårtbotten

Kokos och strössel för att kunna göra mockarutor (hade hälften hälften, gjorde inte två stycken, haha!) Vindruvor för att bara äta, chips till Sebbe och popcorn till mig, resten för att göra en tårta. Liksom vad har jag att fira? Ja, kanske att jag har semester, kanske att jag har en bebis i magen, eller så har jag gjort en tårta med ett fult hjärta på för att jag älskar Sebbe ;) Får se om vi ens kommer äta något av allt detta ikväll, tror jag verkligen försöker göra Sebbe fet också, liksom... räcker det inte med EN god sak? Nej tydligen inte, haha!

Men men, minns att jag sa att jag skulle lägga upp bevis på att jag vann minigolfen med mina vänner förra helgen, så here it comes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0