Allt och inget

Hej hallå!

Som ni vet så bodde jag ju hemma hos mina kära föräldrar i helgen. Blev inte så mycket köra bil som tänkt, men körde i alla fall dit och hem - på olika vägar för att få lite variation.

Hur som helst. Hela lördagen bestod istället utav att jag följde med mamma, mormor, morbors tjej Åse och deras lilla Meja (alltså min kusin) till IKEA. Vi gick alltså runt där hela dagen, åt lite och gick lite till så jag fick passa på att gå runt med en sovande "bebis" i famnen inne på IKEA också och självfallet var mormor tvungen att säga "nu lär ju folk tänka lite när de ser att hon går runt med ett barn i famnen och så en kula där under" hahah! Ja, kanske var det så att jag väntade mitt andra barn då, eller så väntar jag bara mitt första ;)

Men men. Dagen blev bra och jag köpte inte med mig något speciellt alls, åkte mest med för att få umgås lite :)

Sen vill jag ju även passa på att säga grattis i efterskott till mig och min fina sambo som i söndags firade två års förlovning! Åh vad denna tiden bara flyger iväg..

Så nu tänkte jag bjussa på lite bilder. På Meja och på en igelkott som var på besök hemma hos mamma och pappa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0