Helgen som gått

Såja.. då var denna lyckade helg över! Det var lite ironi i dedär, men bara lite :)

amanda om Intensivt:
Duktig du är!
Jag måååste jag med men fan jag är för feg ... ;s

Svar: Ååådu.. jag är också jävligt feg, men nu har jag haft Sebbe som "tjatat" enda sen dagen vi blev tillsammans ungefär så jag kan ju säga att hade jag inte haft honom vid min sida som puschat och "tjatat" så hade jag fanimig inte gjort det, haha! Men tror jag kommer vara SÅ nöjd när det är klart :) Men bokade inte din mamma något till dig förr? Eller var det typ bara någon liten del eller vad var det? :P

Nåja. Helgen har sett ut såhär;

Fredag - Först jobbade jag ju, som vanligt och sen begav vi oss till Västerås lagom till sextiden ungefär. Där väntade pappa på oss för att kunna ställa upp bredvid oss i depån (det var alltså rallycross för de som inte förstår) Väl där gjorde vi väl inte så mycket. Ställde upp och lite sånt :)

Lördag - Bestod av dag 1 av denna helg. Det enda som hände utanför vagnen när man vaknade var att det kom lite regn och så kan jag ju säga att det fortsatte hela dagen, fast resten av dagen bestod nog mest av mycket regn och kyla.. och blåst. USCH! Men men.. var bara på med rätt däck och köra och se glad ut det.

Detsamma gällde typ idag. Dock var det lite varmare idag och inte fullt lika mycket konstant regn utan lite mer skurar. Men banan var blöt och det var inte alls så roligt som man vill att det ska vara :) Men men, det har väl gått rätt bra ändå för Sebbe i helgen, det som är huvudsaken.

Annars har inte mycket kul hänt. Sebbe kommer hem vilken sekund som helst eftersom att han har varit hem med bilen. Så då hade jag tänkte lägga mig och kamas lite med honom. Känner att det behövs idag ♥


Gammal bild på finaste ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0