Oh så mums!

Här luktar det kladdkakemuffins just nu. Åh så gott! Eller ja, det luktar gott i alla fall, har ju inte smakat dom ännu ;)
 
Med andra ord var jag nyss såpass flitig att göra lasagne och muffins på samma gång. Eller inte riktigt samtidigt, men ungefär då....
 
I helgen är planen att bege mig till gamla goa vännen Amanda, får se om man träffar på någon mer under tiden, men det är i alla fall henne jag planerat att träffa och henne som jag ska leva med. Så det ska bli trevligt, att komma dit och ses lite igen. Har ju trots allt gått ett tag sen sist + att jag inte ens sett hennes (och sambons) nya lägenhet! Det är ju dumt.. sjukt längesen de flyttade dit ju?! PLUS att jag inte ens träffat deras bebiskatter som antagligen är feta och vuxna nu? Hur kunde jag missa deras kattungetid? Det är dumt av mig...
 
Men nu ska det bli av! ;)
 
Men nej. Nu måste jag runda av här, duka lite, mannen min har visst kommit hem ser jag nu. Eller ja, bilen står i alla fall i carporten. BYE!

Kommentarer
Postat av: kattisEriksson

haha ja asså jag fattar inte heller de där med svara osv.. Men jag får inte nå mail när någon skickat eller svarat.. De står ju på min också skicka signerat som Katinka.. men jag får ingenting ändå..

2012-06-25 @ 19:18:58
URL: http://ekattis.blogg.se
Postat av: kattisEriksson

haha jag får då inget mail fast jag har som skicka signerat som Katinka!! Det är helt sjukt vad dåligt jag fattar om blogg.se :p

2012-06-26 @ 13:03:18
URL: http://ekattis.blogg.se
Postat av: Elin =) 20 år och tvåbarnsmamma <3

SV: det blev tyvärr inga mockarutor för jag deckade igår och idag mår jag ännu sämre :( Så nu blir det sägen och soffan så kanske jag mår bättre imorgon!

Blev dom smaskiga då? :)

2012-06-26 @ 19:01:23
URL: http://elinskogsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0