Väntar..

Sitter här och väntar på att min fader ska komma och hämta mig. Tänkte nämligen spendera dagen och morgondagen hemma hos dom med tanke på att jag först och främst måste köra lite bil men också för att Sebbe ändå kommer att vara i Strängnäs och sova där. Så nu får katterna umgås med sig själva och njuta av friden att göra vad man vill utan att någon sprutar vatten/skäller på en, underbart? ;) Eller så tycker dom att det är astrist utan oss, haha..

Men men, pappa kommer väl när som och tänkte väl kela lite kissekat och plocka lite grejer innan så skriver jag kanske mer ikväll eller imorgon. Ha en fin helg allesammans!

Och på söndag, då är det dags för lilla Eddie (antagligen stora nu!) att döpas, mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0