6dagar..

Jag kan inte ana hur Elin lär må just nu? Alltså att det måste vara en sjukt jobbig väntan? Hon själv är visserligen fortfarande helt 100 på att hon kommer att gå över två veckor och hon har ännu inte känt av ett enda teckan på att det är på gång.. sex dagar liksom.. ojoj!

Men men, idag blir det inte mycket mer skrivet än såhär.. som om det blir det någon dag?! Tänkte nämligen hoppa in i duschen nu och resten av kvällen ska jag spendera med min sambo och våra bebisar för att jag är så jäkla glad att jag lever det liv jag gör. Katterna är våra bebisar. Det får dom förbli ett tag, haha.


Jag älskar dig ♥


Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly<3

Så fina ni är :D



Jag bara väntar och väntar, och inte fan händer det något :/ Om du ser några värkar flyga omkring hemma hos dig eller så, så kan du väl kanske skicka över dom till mig? :) <3

2012-03-15 @ 20:12:52
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly<3

SV: Ja, vi bor lite långt ifrån varandra :/ När lillskrutten är ute så kan jag ju planera mig över till dig någon dag, för då behöver jag inte vara rädd för att föda i bilen :P haha <3<3<3

2012-03-15 @ 21:50:19
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0