BF idag.......

Ja, Elin tjatar på mig. Jag är kass att skriva alltså.

Som ni såg sist jag visade att jag levde så hade jag och sambon varit och köpt oss en ny bil. Väl behövligt säger jag om det. Vi är nöjda :)

Hur som helst. Elins bebis är beräknad att komma idag, känner hon av något? Nej! R & M's bebis skulle ha kommit i måndags och även där står det helt stilla.. är det något med marsbebisar och bli envisa? Elins har ju i alla fall några timmar på sig ännu, men annars om dom ska hålla sig inom mars så har dom 1½ vecka till på sig, kom igen nu skruttungar, pluppa ut ;)

Vad mer har hänt sen sist då? Ja, ingenting speciellt egentligen. När jag la in bilden på bilen så var vi hemma hos svärföräldrarna - det var alltså vad vi gjorde i lördags. Sen på söndagen så begav vi oss hem till mina föräldrar, visade upp bilen och drack lite kaffe och sen när vi åkt hem därifrån så kom även bror och Ann-Sofie förbi hit och hälsade på lite snabbt eftersom att dom var påväg hem från Stockholm. Så så har våran helg sett ut.

Nu står det i alla fall lite fiskgratäng i ugnen, sugen på det och har egentligen inte stor lust att stå och laga mat. Så det är ju perfekt. Gott och enkelt! Då får man lösa matlådor med panpizzor ;) haha!

Men nej. Nu ska jag bläddra lite i en tidning som jag fick hem idag och sen ska jag väl bara fortsätta glädjas åt att solen lyser ute.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly<3

Nu blev jag lycklig bara av att du skrev :D



Ja men du vet väl att folk i mars är envisa, kolla bara på mig ;) haha!



Nej, jag känner fortfarande inget så det kommer nog inte bli någon bebis försen i April som jag har sagt hela tiden. Känns som att det ända jag gör nu för tiden är att gnälla! FÖRLÅT <3<3<3

2012-03-21 @ 19:06:24
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: kattisEriksson

Vi hade det super bra!! :)

Ja det är en bebis :)

2012-03-22 @ 19:04:37
URL: http://ekattis.blogg.se/
Postat av: kattisEriksson

Tack så mycket :) <3

2012-03-22 @ 19:50:36
URL: http://ekattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0