F I V E D A Y S . . . .

Åååh vad dagarna går. Vi väntar på dig bebis! Säger jag som om det är min egen, hahah!

Nu är det i alla fall helg. Vilket känns skönt. Behöver lite tid och bara göra ingenting alls känner jag. Idag tror jag inte att det händer något speciellt.. Sebbe sover just nu på soffan men funderar på att dra iväg oss till godisbutiken senare för lite fredagsgotti.. men bara lite :)

Resten av helgen vet jag inte. Sebbe ska hem och mecka så jag funderar på att följa med, hans mor är nämligen ledig i helgen så kan passa på att umgås lite med hennes. Men nej, nu ska jag klicka runt lite på internet. Bye!

Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly<3

Fem dagar, och inte verkar h*n vara på g än :/ JAg som visade ditt sms för magen, tror inte h*n kan läsa än... :P <3<3

2012-03-16 @ 21:34:16
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0