Hoppsan (a)

Eftersom att vi har så underbara chefer så fick vi helt plötsligt ett varsit kuvert på jobbet, alla med ett presentkort på en butik här i stan. Lovely! (cheferna är underbara även om dom inte ger oss saker, så ni inte missförstår mig ;))

Så idag efter jobbet - vi slutade redan kl 12 för den delen, sköööönt - så släppte Sandra av mig och Jelenis här hemma så jag kunde hämta mitt presentkort och sen begav vi oss ner på stan och kollade lite. Jag fick i alla fall med mig två plagg hem, som jag är nöjd med :) Ett par vita Jeansleggnigs som blir toppen sen till våren/sommaren och ett par leggings med spetsdetaljer som nog invigs imorgon på dopet.

Sen efter det så begav jag mig till guldfynd för att köpa någon dop-present. Köpte med mig.. kom på att jag kanske inte ska skriva UTIFALL att mamman läser här någon gång?

En annan kul sak är ju att mina skor har kommit! Har dock inte hämtat dom ännu :) Jag har inte ens skrivit att jag beställt några, men det är i alla fall dom jag la upp i inlägget tidigare (inte conversen) så jag hoppas dom passar bra! Ska hämta dom senare :) Får se om det blir med hjälp av Sebbe och bilen när han kommer hem eller om Jelena blir mitt sällskap utifall att dom är tunga/otympliga att bära ;)


Ungefär sånna leggings fast med bara två spetsdetaljer och inte tre


Och här är nog något ganska lika dom jag köpte.. haha


Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly<3

SV: Nu är väskan som sagt packad, bara för din skull :D



Så nu får vi vänta 4 veckor innan den får följa med till förlossningen bara :P

<3<3

2012-03-09 @ 20:02:22
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly<3

SV: Håller med dig :D <3

2012-03-09 @ 21:01:35
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0