Ledig dag

Pga väldigt många övertids-timmar på jobbet så fick det bli en ledig fredag idag. Skönt! En lite extra lång helg liksom.

Men men, ledig fredag för mig betyder att jag ska storstäda hela lägenheten, fyfasen vad det behövs just nu. Inte städat eller tvättat på två veckor och det brukar vi vanligvis göra en gång i veckan, för helvete hur det ser ut när man två katter som drar ihop sjuuukt många damråttor.....

Så nu vet ni vad jag kommer göra idag.

Två grattis!
Grattis till bästavän Elin som idag fyller hela 20år! (ingen bebis ännu :()
Ännu ett stort grattis till min gamle vän Cattis som ska ha en bebis! Åh ♥




Kommentarer
Postat av: kattisEriksson

tack sötnos :)

2012-03-23 @ 16:53:35
URL: http://ekattis.blogg.se/
Postat av: Elin=) 19 år och mamma till Molly<3

Taaaaack bästaste du<3



Ska Cattis få en liten bebis, när?:D

2012-03-24 @ 22:14:11
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0