Nytt för min fina vän

Sista dagen på helgen idag. Varför försvinner dom alltid? Oavsett om jag bara sitter och glod eller om jag gör någonting kul så bara POFF så är den borta.. faktiskt ganska tråkigt. Fast det är klart, om möjligt, så har jag ju faktiskt x antal övertidstimmar som kan tas ut så helgerna kanske blir lite längre? Hihi..

En sak till, vi har inte riktigt den tiden för att ta ut lediga dagar på jobbet, så vi får se hur det blir med det. Haha!

Vad har hänt den här helgen då? Jo.. i fredags så blev det väl inget speciellt, satt i soffan hela kvällen med gottis som glass och nyponsoppa - tillsammans med min sambo.

Igår däremot så ville Sebbe hem, igen.. Men eftersom att han tvättade på fredagen när han kom hem så valde jag den här gången att följa med honom hem. Jag kan faktiskt inte sitta hemma varje helg. Så vi begav oss hem till Sebbes föräldrar och där försvann Sebbe ut i garaget medans jag hade det trevligt med svärmor som var hemma för att hon inte var helt pigg och kry.

Så efter lite fika och middag så begav vi oss sen över till Robin och Maddis för att umgås lite. Åkte sen vidare till Ludde och spelade lite spel och umgicks så vi kom inte hemmåt förren runt halv tolv på natten.

Lugnt på vägarna var det också så jag gjorde något busigt och något jag egentligen inte får.. men vad gjorde det, vi lever ;)

Men nej, med min rubrik menar jag att jag har hjälpt Amanda att fixa till hennes blogg då hon ville ha lite nytt där, så nu är hennes - numera träningsinriktade - blogg lite mer passande till innehållet :) Kan tyvärr inte länka till hennes blogg då hon har lösenord.

Dags att laga lite mat säger magen, see ya!


Jag vill ha sommar nu ♥


Kommentarer
Postat av: L

Vad fin du är pluttis:)

2012-03-12 @ 17:06:02

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0